Szanowni Państwo,
w dniu 01.09.2022 r. Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy udostępnił w aplikacji mobilnej BSGo usługę BLIK.
Usługa BLIK w aplikacji mobilnej BSGo jest dostępna wyłącznie dla Klientów, którzy posiadają dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z aplikacji mobilnej BSGo.
Usługa BLIK nie jest dostępna dla Klientów, którzy jako narzędzie autoryzacji dyspozycji wykorzystują kody SMS.
Obecna usługa BLIK, dostępna w aplikacji mobilnej BS Pay, zostanie dezaktywowana z dniem 30.09.2022 r. Wszyscy Klienci, którzy nie aktywują aplikacji mobilnej BSGo, nie będą mogli korzystać z BLIKA od dnia 01.10.2022 r.
Do dnia 30.09.2022 r.:
- Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay i nie posiadają dostępu do bankowości internetowej, powinni złożyć w Oddziale Banku wniosek o aktywację usługi bankowości internetowej wraz z aplikacją mobilną BSGo,
- Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji mobilnej BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z narzędzia autoryzacyjnego w postaci kodów SMS, powinni złożyć w Oddziale Banku wniosek o zmianę narzędzia autoryzacji na aplikację mobilną BSGo,
- Klienci, którzy korzystają z BLIKA w aplikacji BS Pay, posiadają dostęp do bankowości internetowej oraz korzystają z narzędzia autoryzacyjnego w postaci aplikacji mobilnej BSGo, powinni aktywować pełną wersję.
Chcesz dowiedzieć się więcej? Kliknij tutaj