Bank - Agent Ubezpieczeniowy
PEŁNOMOCNICTWA AGENTA UBEZPIECZENIOWEGO:
INFORMACJA O AGENCIE UBEZPIECZENIOWYM:
FIRMA I SIEDZIBA AGENTA:
WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIECZY
UL. GIZEWIUSZA 2 A
12-200 PISZ
__________________
WPIS DO REJESTRU AGENTÓW UBEZPIECZENIOWYCH
Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy jest Agentem Ubezpieczeniowym i prowadzi działalność w zakresie dystrybucji ubezpieczeń w rozumieniu Ustawy z dnia 15 grudnia 2017 roku o dystrybucji ubezpieczeń.
Agent prowadzi działalność agencyjną na podstawie wpisu do Rejestru Pośredników Ubezpieczeniowych (dalej: RPU) prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego. NUMER RPU AGENTA 11249503/A.
Wpis do Rejestru można sprawdzić na stronie Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) pod adresem: https://rpu.knf.gov.pl/search/agent/ .
_______________
WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY WYKONUJE CZYNNOŚCI AGENCYJNE W IMIENIU I NA RZECZ:
- Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
- Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Szczegółowy zakres uprawnień Agenta, regulują udzielone Agentowi Pełnomocnictwa przez wyżej wymienione zakłady ubezpieczeń, które Agent udostępnia Klientom przed każdą czynnością dystrybucji ubezpieczeń w Oddziałach Banku oraz na stronie www Banku.
______________
INFORMACJA O CHARAKTERZE WYNAGRODZENIA AGENTA
Agent w związku z wykonywaną przez niego działalnością agencyjną otrzymuje wynagrodzenie w formie prowizji uwzględnionej w składce ubezpieczeniowej oraz może otrzymywać dozwolone przepisami prawa i postanowieniami rekomendacji nadzorczych innego rodzaju korzyści finansowe lub niefinansowe.
_______________
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE I POZASĄDOWE ROZWIĄZYWANIE SPORÓW
Klienci mają możliwość złożenia reklamacji, wniesienia skargi oraz pozasądowego rozwiązywania sporów. Szczegółowe zasady dotyczące składania reklamacji w Banku dostępne są na stronie www Banku oraz zostały uregulowane w Ogólnych/Szczególnych Warunkach Ubezpieczenia.
Reklamacje mogą być składane w formie:
ustnej - telefonicznie pod numerem telefonu Obsługi klienta Generali +48 913 913 913 (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora)
lub
pisemnej – osobiście w siedzibie:
- Generali ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa, lub w każdej jednostce Generali obsługującej Klientów,
- Warmińsko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego ul. Gizewiusza 2a, 12-200 Pisz, lub dowolnego Oddziału Banku (dane kontaktowe dostępne pod adresem https://www.wmbs.pl/kontakt)
W zgłoszeniu podaj numer rachunku lub nazwę (ewentualnie opis) operacji, której dotyczy reklamacja. To przyspieszy jej rozpatrywanie.
Reklamację możesz również złożyć przez pełnomocnika, który będzie dysponował prawidłowo sporządzonym pełnomocnictwem.
______________
DODATKOWE INFORMACJE O AGENCIE, KTÓRYCH PODANIE JEST WYMAGANE PRZEZ USTAWĘ O DYSTRYBUCJI UBEZPIECZEŃ
Agent nie posiada akcji oraz udziałów zakładów ubezpieczeń - Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. oraz Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. jak również,
zakłady ubezpieczeń z którymi Bank zawarł umowy agencyjne - Generali Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. oraz Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S. A. nie posiadają akcji oraz udziałów Agenta.
______________
Bank jako Agent, poza przekazaniem powyższych informacji, jest zobowiązany:
- przeprowadzić analizę potrzeb i wymagań Klienta w celu zaproponowania produktu ubezpieczeniowego zgodnego z jego oczekiwaniami (przedstawiona propozycja będzie uwzględniać wyłącznie produkt/-y, do dystrybucji których jest uprawniony),
- przekazać dokument informacyjny o proponowanym produkcie spełniającym wymagania i potrzeby Klienta.