Skip to main content
  • AKTUALNOŚCI
  • KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW SBI KORZYSTAJĄCYCH Z TOKENÓW

KOMUNIKAT DLA KLIENTÓW SBI KORZYSTAJĄCYCH Z TOKENÓW

02-11-2017

Szanowni Klienci,

jeżeli korzystacie Państwo z usługi internetowej z użyciem tokena, to zachęcamy do skorzystania z bezpłatnej, dodatkowej usługi POWIADOMIEŃ SMS o zrealizowaniu przelewu w bankowości elektronicznej.
Oferowana przez Bank WMBS usługa zwiększy bezpieczeństwo Państwa transakcji internetowych.

Jeżeli otrzymacie Państwo SMS z powiadomieniem o zrealizowaniu transakcji której nie wykonaliście, będziecie mogli skontaktować się niezwłocznie z Bankiem WMBS w celu zablokowania transakcji lub w przypadku problemów z kontaktem z Bankiem będziecie Państwo mogli zadzwonić pod numer telefonu +48 (42) 25 40 248 i zablokować dostęp do bankowości internetowej.
Prosimy o kontakt w tej sprawie z pracownikami Oddziałów Banku WMBS.