Uprzejmie informujemy, że od 1 marca 2021r. usługa BLIK została rozszerzona o funkcjonalność „Szybkie Płatności”.
„Szybka Płatność” to transakcja realizowana za pośrednictwem usługi BLIK z wykorzystaniem kodu BLIK, który został wyświetlony Użytkownikowi aplikacji mobilnej BS Pay, przed zalogowaniem się do tej aplikacji. Przy dokonywaniu transakcji w sklepach stacjonarnych na kwotę do 50 zł za pośrednictwem Szybkich płatności nie będzie wymagane zalogowanie się do aplikacji mobilnej i potwierdzenie płatności kodem PIN do aplikacji BS Pay.
Aby skorzystać z „Szybkich płatności” wystarczy, że:
- Wybierzesz ikonkę aplikacji BS Pay na swoim telefonie komórkowym;
- Bez zalogowania się do aplikacji BS Pay wybierzesz ikonkę BLIK, co spowoduje wyświetlenie kodu BLIK;
- Wprowadzisz kod BLIK na terminalu płatniczym w sklepie stacjonarnym oraz
- Potwierdzisz transakcję na telefonie, wybierając odpowiedni przycisk na ekranie.
Po 5 kolejnych tego typu transakcjach wymagane jest dokonanie płatności BLIK z użyciem kodu PIN do aplikacji mobilnej. Licznik transakcji jest resetowany przez podanie kodu PIN podczas potwierdzania transakcji wypłaty gotówki z bankomatu za pośrednictwem usługi BLIK lub podczas logowania do aplikacji BS Pay..
Przedmiotowa funkcjonalność jest domyślnie włączona. W każdej jednak chwili istnieje możliwość jej wyłączenia. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej BS Pay, wejść w opcje Ustawienia i tam wyłączyć usługę „Szybkie Płatności”.