W dniu 23.01.2023 r. w godzinach wieczornych Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy udostępnił Klientom indywidualnym korzystającym z aplikacji Mobilnej BSGO usługę przelewu na telefon BLIK.
Przelew na telefon BLIK pozwala na błyskawiczne przekazywanie środków pieniężnych pomiędzy użytkownikami aplikacji mobilnych, którzy korzystają z usługi BLIK. Przewaga tego rozwiązania nad standardowymi przelewami opiera się głównie na natychmiastowości. Z nowego rozwiązania mogą korzystać wyłącznie klienci indywidualni.
Szczegółowe informacje związane z funkcjonowaniem usługi zostały udostępnione na stronie internetowej Banku www.wmbs.pl w zakładce: osoby prywatne_bankowość internetowa_BLIK, szczegółowych informacji na temat funkcjonowania usługi udzielają również pracownicy Banku. Wykaz placówek bankowych dostępny jest na stronie internetowej Banku www.wmbs.pl.
Przelewy na telefon BLIK realizowane są bez opłat.