-
Blik
Co to jest BLIK
BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BSGo.
Kto może korzystać z BLIKA?
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy posiadają w Banku konto osobiste z dostępem do bankowości internetowej wraz z aplikacją mobilną BSGo (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).
Dlaczego warto?
Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów w aplikacji mobilnej BSGo.
W momencie uruchomienia usługi BLIK w aplikacji BSGo, Klientowi zostają przyznane domyślne dzienne limity w wysokości:
- dla płatności w sklepie - 500 PLN (dzienny limit ilościowy 5 szt.)
- dla płatności w internecie - 500 PLN (dzienny limit ilościowy 5 szt.)
- dla wypłat z bankomatu - 500 PLN (dzienny limit ilościowy 5 szt.)
Maksymalne dzienne limity usługi BLIK:
- dla płatności w sklepie - 2000 PLN (dzienny limit ilościowy 25 szt.)
- dla płatności w internecie - 2000 PLN (dzienny limit ilościowy 25 szt.)
- dla wypłat z bankomatu - 2000 PLN (dzienny limit ilościowy 25 szt.)
Maksymalna kwota pojedynczej transakcji, do której Klient może zrealizować Szybką Płatność w sklepie bez użycia PIN - 50 PLN
Maksymalna liczba Szybkich Płatności w sklepie dla Klienta na dobę - 5 szt.
Przelew na telefon BLIK
- maksymalna kwota pojedynczego przelewu BLIK- 500 zł
- dzienny limit ilościowy przelewów na telefon BLIK- 5 sztuk
- maksymalny dzienny limit przelewów na telefon BLIK – 2000 zł
Jak aktywować BLIKA?
W przypadku problemu z aktywacją BLIKA, skontaktuj się z Bankiem.
BLIK – płać i wypłacaj wygodnie
Płatności w sklepach lub w Internecie:
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów,
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu),
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
- To już wszystko - zakupy opłacone.
Wypłata gotówki z bankomatu:*
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty,
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK,
- Podaj kwotę transakcji,
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BSGo,
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie,
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BSGo poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga,
- Wypłata dokonana.
*Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku,
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BSGo,
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego, aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BS Go, stosuj oprogramowanie antywirusowe, stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe, aktualizuj przeglądarki internetowe.
- Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BSGo i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej,
- Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BSGo.