-
Aktywacja karty i użytkowanie
Witamy w gronie posiadaczy karty Warmińsko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego!
Aktywuj kartę w 3 prostych krokach:
- Zaloguj się do portalu na stronie www.kartosfera.pl. Pierwsze logowanie? Wybierz opcję Zarejestruj się i postępuj zgodnie z instrukcją.
- W zakładce Moje karty odszukaj kartę, którą chcesz aktywować, a następnie kliknij ikonę: Potwierdź aktywację zgodnie z prezentowanymi na ekranie instrukcjami.
- Możesz określić własny PIN w portalu KartoSFERA lub otrzymasz go osobną przesyłką.
Gotowe! Karty możesz już używać do płatności!
W przypadku wątpliwości możesz skorzystać z instrukcji:
- logowania do portalu (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
- aktywacji karty krok po kroku (>>kliknij i pobierz instrukcję<<)
Kartę możesz aktywować także Placówce Banku WMBS.
Karty wznowione oraz duplikaty możesz również aktywować w bankomacie – wystarczy wykonać dowolną transakcję z użyciem numeru PIN.
W przypadku problemów z aktywowaniem karty zapraszamy do kontaktu z Infolinią pod numerem telefonu: +48 86 215 50 00, czynną 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę (opłata za połączenie zgodnie z cennikiem operatora).
Przydatne informacje
Aby dokonać płatności kartą realizując transakcję w internecie należy:
1) ustalić wysokość limitu transakcji internetowych,
2) aktywować zabezpieczenie 3D Secure.
Ad. 1) W celu ustalenia limitu transakcji internetowych należy:
a) zadzwonić do Contact Center pod numer telefonu 86 215 50 00, lub
b) zmienić limit w bankowości internetowej lub aplikacji mobilnej Banku, lub
c) złożyć pisemną dyspozycję w placówce Banku WMBS, lub
d) zmienić limit w portalu kartowym www.kartosfera.pl.
Ad. 2) W celu aktywowania zabezpieczenia 3D Secure niezbędne jest potwierdzenie w Banku WMBS aktualnego numeru telefonu komórkowego, na który będą wysyłane Hasła 3D Secure do autoryzacji transakcji internetowych dokonanych kartą oraz hasła do pierwszego zalogowania się celem aktywowania tego zabezpieczenia na portalu kartowym. W celu zarejestrowania się w portalu kartowym, należy:
a) wejść na stronę internetową portalu kartowego www.kartosfera.pl;
b) podać numer PESEL – dla rezydentów, a w przypadku nierezydentów prosimy o kontakt z Infolinią Banku w celu ustalenia indywidualnego numeru identyfikacyjnego;
c) wpisać otrzymane na numer telefonu komórkowego hasło do pierwszego zalogowania się w portalu kartowym.
Za pośrednictwem Portalu kartowego mogą Państwo dokonać następujących czynności:
- aktywować zabezpieczenie 3D Secure,
- zmieniać kod PIN,
- zastrzegać kartę,
- włączyć i wyłączyć stosowanie silnego uwierzytelnienia 3D dla transakcji niskokwotowych.
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku pod numerem +48 86 215 50 50;
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828 (po wybraniu numeru i usłyszeniu prośby o wypowiedzenie nazwy banku – wydawcy Twojej karty, powiedz „Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy”, następnie po usłyszeniu prośby o wypowiedzenie liczby, powiedz „jeden” lub „Bank Polskiej Spółdzielczości”, po czym nastąpi połączenie z infolinią Banku BPS i banków spółdzielczych);
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl;
- osobiście w placówce sprzedażowej Banku.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.