-
Karta płatnicza „niespersonalizowana”
Kartę płatniczą niespersonalizowaną otrzymasz "od ręki". Dzięki niej uzyskasz stały dostęp do swoich pieniędzy na rachunku oraz możliwość dokonywania płatności bezgotówkowych.
Karta niespersonalizowana to karta bez imienia i nazwiska Użytkownika, która może być wydana „od ręki" przy podpisaniu umowy o kartę (nie musisz więc czekać, jak przy standardowej karcie debetowej). Po upływie ważności (max.12 miesięcy) karta niespersonalizowana wznawiana jest jako imienna karta VISA Classic Debetowa.
Dlaczego warto?
komfort - masz stały dostęp do środków na rachunku, dzięki czemu nie musisz odwiedzać placówki Banku, żeby wypłacić pieniądze,
możliwość dokonywania transakcji bezgotówkowych w placówkach handlowo-usługowych - w kraju i za granicą - bez ponoszenia dodatkowych opłat,
bezpieczeństwo środków na rachunku - każda transakcja dokonywana przy pomocy karty jest potwierdzana numerem PIN lub podpisem,
łatwy dostęp do gotówki, dzięki sieci ponad 4 700 darmowych bankomatów (Grupy BPS, SGB, BGŻ SA i Planet Cash4You),
możliwość dokonywania transakcji w internecie,
bieżący podgląd stanu środków na rachunku - możliwość sprawdzenia stanu środków w bankomatach realizujących tę usługę,
możliwość ustanowienia indywidualnych limitów transakcyjnych do karty.
Przydatne informacje
Co zrobić w przypadku zgubienia lub kradzieży karty?
W wypadku zgubienia lub kradzieży karty należy dokonać jej blokady. Można to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie poprzez Infolinię Banku pod numerem +48 86 215 50 50;
- telefonicznie, korzystając z ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828 (po wybraniu numeru i usłyszeniu prośby o wypowiedzenie nazwy banku – wydawcy Twojej karty, powiedz „Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy”, następnie po usłyszeniu prośby o wypowiedzenie liczby, powiedz „jeden” lub „Bank Polskiej Spółdzielczości”, po czym nastąpi połączenie z infolinią Banku BPS i banków spółdzielczych);
- za pośrednictwem portalu kartowego www.kartosfera.pl;
- osobiście w placówce sprzedażowej Banku.
Od momentu zastrzeżenia karty Bank ponosi odpowiedzialność za nieuprawnione transakcje dokonane przy jej użyciu.