Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że z dniem 20.01.2017 r. ulega zmianie Regulamin lokaty oszczędnościowej Dopłata w złotych wprowadzony Uchwałą Zarządu Warmińsko-Mazurskiego Banku Spółdzielczego nr 13/12/2016 z dnia 03.10.2016 r.
Potrzeba wprowadzenia zmian wynika z obowiązku dostosowania regulacji do przepisów Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 630).
Zakres wprowadzanych zmian:
1) § 29 ust. 5 otrzymuje brzmienie:
„Posiadacz rachunku może złożyć reklamację w następującej formie: 1)pocztą tradycyjną na adres placówki Banku (adresy placówek są dostępne na stronie internetowej Banku www.wmbs.pl); 2)telefonicznie, faksem lub pocztą elektroniczną (dane kontaktowe oraz adresy skrzynek elektronicznych są dostępne na stronie internetowej Banku www.wmbs.pl); 3)w każdej placówce Banku w formie ustnej lub pisemnej.”; |
2) dodaje się paragraf nr 30 pt. „Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich” w brzmieniu:
„§30. 1.Spory powstałe pomiędzy Posiadaczem rachunku a Bankiem mogą być rozstrzygane w drodze polubownej w trybie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 630). 2. Zasady pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich w trybie przeprowadzenia postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym opisane są na stronie internetowej www.rf.gov.pl. 3.Po wyczerpaniu procedury reklamacyjnej w Banku, opisanej w §29, Posiadacz rachunku ma prawo złożyć wniosek o przeprowadzenie postępowania polubownego przy Rzeczniku Finansowym zgodnie z ustawą, o której mowa w ust. 1.”; |
3) kolejne paragrafy zostają przenumerowane odpowiednio.
Pełna treść Regulaminu lokaty oszczędnościowej Dopłata w złotych jest dostępna poniżej oraz w placówkach Banku WMBS.
Jednocześnie informujemy, że w związku z wprowadzonymi zmianami Posiadacz rachunku ma prawo wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym. Zgłoszenie sprzeciwu bez dokonania wypowiedzenia Umowy, skutkuje wygaśnięciem Umowy z dniem poprzedzającym dzień wejścia w życie proponowanych zmian. Niezłożenie przez Posiadacza rachunku oświadczenia o zgłoszeniu sprzeciwu lub wypowiedzeniu Umowy oznaczać będzie akceptację wprowadzonych zmian.
Pisemne oświadczenia w ww. sprawach można złożyć w placówce Banku lub przesłać na adres Banku.
Warmińsko – Mazurski Bank Spółdzielczy